Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Aamor & Tina - 23 november 2010 17:13

Jag blev lite orolig att Affi och mattefar låg och sov i morse för de satt inte i köket när jag kom dit!

Jag sprang in i sovrummet men jag hörde bara mattemor, jag gnällde till för att höra om nån svarade men ingen sa nått.

Då kallade matte och sa att Affi och mattefar var på väg in! Vilken tur, de var vakna men de hade bara sovit lite längre.

Sprang ut i hallen och hälsade, blev så glad att mattefar knappt kunde ta av sig skorna för jag ville ge honom en morgonpuss!


Inget kul väder att vara ute i så vi har fått busa en del inne. Det har blåst och regnat/snöat småspik och sen är det så ruggigt!


Matte brukar säga att eftersom jag är kille kan jag bara göra en sak i taget men oj så fel hon har.

Jag är mångkunnig!

Kan bära en vante, stå på tre ben och pinka samtidigt!

Kan tigga och pussas samtidigt!

Kan sova och samtidigt ha stenkoll på matte mm mm!

Tror att det där är nått tjejer bara har fått för sig, eller?


Ikväll ska vi inte göra ett enda dugg har jag bestämt men om det blir så vet man aldrig, matte gnäller över att tvättunnan är full men den tömmer sig liksom inte av sig själv och jag kan inte för jag når inte upp så hon får allt ta och göra det själv!

Jag kan hjälpa till med sorteringen, ett plagg i min säng, ett i storarummet, ett i köket osv! Men den hjälpen blir hon aldrig nöjd med! Struntar nog i det och sover istället.

  



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards