Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Aamor & Tina - 28 november 2010 16:26

Det blev en tidig morgon idag, jag vaknade redan innan 07 och när klockan var 7.30 behövde jag gå ut!

Det var så härligt ute, jag gick "lös" och det var bara vi ute.

Jag bökade runt i snön och det är fortfarande pudersnö!

    

Rätt som det var kom en jättestor traktor bullrande så vi fick gå till sidan och matte tog tag i min lina, den plogade cykelbanan och det var ganska spännande för jag stod länge och bara tittade på den fast den kom så nära.

Inne igen och lite kall och trött så formade jag om mitt fårskinn till en jättekudde och sen sov jag där i 1,5 timme.

   


En sväng bort till Affi för matte skulle beställa lite saker över datorn till dom så Affi och jag passade på att busa lite.

Matte tog ett kort på Affi när hon står och spanar genom grinden som hindrar oss att gå upp på ovanvåningen. Matte satte kameran på andra sidan så det ser ut som syrran sitter bakom "lås & bom". Ett helt rätt kort, fniss!

  

Jag och matte gick en hyfsad långrunda vid 15-tiden och det är så kul att gå "lös" och fritt kunna hoppa i snön och stå och lukta på alla goda dofter så länge jag vill eller till matte tröttnar och puttar till mig i häcken!


Det har snöat en hel del idag också men inte så mycket som igår.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards