Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg under november 2010

Av Aamor & Tina - 2 november 2010 18:12

Oj vad jag har sovit gott i natt och matte med, de senaste nätterna har jag vaknat väldigt tidigt och störat mig, mattes ord!

Men nu har vi fått sova hela natten, så skönt!


I morse tyckte matte att vi skulle gå ett annat håll till syrran men jag anade att något annat var på gång så jag satte mig ner och ville inte gå förrän jag fått ett svar!

Då sa matte att jag skulle få åka bil till Affi så då kunde jag gå vidare. Matte tyckte att vi skulle gå förbi den gången som leder till garaget men då satte jag mig ner igen.

Trodde hon verkligen att jag skulle gå längre än nödvändigt? Matte fick ge sig och vi gick där jag ville, haha!

Matte skulle få satt på vinterdäcken på bilen så det var därför hon körde.


Även idag har vi haft en ganska lugn dag med undantaget när mattemor gav sig iväg med bilen, det gillade vi inget vidare.

Den skulle lackeras på några ställen för en ung tjej hade backat på dom för ett tag sen.

Nu ska jag vila, ska kanske prova mattes nya sittkudde som hon köpt till sig själv, blir kanske min! Fast hon säger att hon köpte 2 i fall jag övertog en men vi har bara en hemma så jag vet inte om jag ska tro henne.

  

Den nye kudden är nog skönare än denna!

Av Aamor & Tina - 1 november 2010 18:15

Jag var så otroligt trött i går kväll, så när jag varit ute strax efter 19 gick jag och la mig i min säng i sovrummet.

Matte tyckte synd om mig och kom även hon fast inte förrän strax efter 20. Fast hon tittade på TV i sängen så sov jag vidare. Ville inte gå ut mer så jag gick ut först strax innan 07 när vi gick iväg.


Det har varit lugnt hos Affi idag för vi har mest varit i fönsterkarmen.

Jag har ätit fil och flingor hos matteföräldrarna, uppe på bordet och med sked och som tur är finns det inget bildbevis!

Det var väldans gott och ganska så kul att bli matad med sked.

Matte säger att de skämmer bort mig något oerhört men det ska hon säga, hihi!

Jag är bara oerhört älskad!


När matte kom och hon skulle lyfta upp mig följde inte mitt huvud med riktigt så när hon tog tag i det hängde där en hund till!

Affi hängde nästan fritt i luften, tur att hon är så liten och nätt!


Hemma  nu och jag har ätit mitt torrfoder, blivit friserad och bakduschad så nu är jag fin överallt!

Dimman rullar in lite smått så vi får se vad det blir av det till i morgon.

  


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards