Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 12 december 2010

Yes!

Av Aamor & Tina - 12 december 2010 17:49

Jag blev så lucklig när vi gick ner till bilen för att köra en runda. Matte satte in mig och sen fyllde hon på spolarvätska, där var men hon tyckte att lite till skadade inte.

Hon hoppade in till mig och tryckte på startknappen och..... YES den startade!

Ut ur garaget och sen bar det iväg, vi tog en runda så den blev ordentligt varm och jag la mig tillrätta och njöt av att åka bil!

På hemvägen körde vi in om till Affi och fikade och vi busade ordentligt.


Rätt som det var blev jag hungrig och fick mitt torrfoder med leverpastej.

Affi är en riktig fis på att äta torrfoder men hon var intresserad av mitt men bara för att lukta på.

När jag var klar blandade matte till mer för att se om Affi ville ha men hon bara nosade på det och gick iväg. Då tog matte tag i henne och sa "nu går du och äter" och det gjorde hon och en hel portion. Vi blev chockade, hihi!


Jag, syrran och matte var även ute och gick en ganska lång runda och Affi ska alltid tävla om vem som ska gå först men hon förlorade idag för jag gick "lös" och kunde gå före, hihi.

Matte berömmer mig så för när hon säger "stanna" så gör jag det och man kan väl säga att jag inte är så vältränad med komando och så men vill jag lära mig det så gör jag det fort!


Hemma har jag blivit friserad och nu ska jag vila lite till nästa gång jag ska ut.

Det kalla har kommit nu för vi har -7 och det blir nog riktigt kallt i natt, för att vara här nere!

    


 
 
Becca & Olga

Becca & Olga

13 december 2010 12:07

Så söt man kan vara :D Här i linköping ligger vi nere på ca -15-16. Kallt.
Aja ha en underbar lucia :D

http://www.sweetolga.blogg.se

 
Hillman & Illerson

Hillman & Illerson

13 december 2010 15:58

Fisnisse, som klagar över 7 minus, nä dra mig baklänges. Här har det varit över 20 minus hela dagen, i morse minus 25 vid morgonpinkningen gissa om vi var snabba, hihi.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards