Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 1 januari 2011

Så snällt!

Av Aamor & Tina - 1 januari 2011 16:41

Jag och matte gick bort till syrran för att äta lite rester och så såg dom på ett avsnitt av Macahan, jag och syrran skiftade med busande och sovande.

Min matte gick en runda med oss sen för mattefar har lite ont i sina ben.

När vi är ute ringer mattes mobil och det är Eva, Snutte & Ruffas matte, hon har varit hos oss och lämnat broddar som matte skulle få låna nu när det är så halt. Så var vi inte hemma men hon la dom i brevlådan.

Vilken snäll kollega och vän va! Matte ska prova dom sen när vi går ut och är de bra ska hon köpa, hon har tänkt köpa såna länge men det blir aldrig av.

Tack Eva, du är en pärla!   


Syrran och jag var ute på trädäcket och busade lite men när vi hoppade ner i snön nedanför var det nästan stopp. Den var för djup så jag fick inget påskjut när jag skulle upp.

Affi den lilla hoppan klarade det bra för hon är som en katt, nästan, en annan är lite klumpigare! Men kul var det.


Nu ska jag vila resten av kvällen för man blir trött efter Nyårsafton.

Jag hör att vissa har vaknat till liv som antagligen somnade tidigt igår för det skjuts en del smällare nu!

  


 
 
Julia

Julia

1 januari 2011 17:19

Så snällt av Eva att låna ut broddarna så matte kan se hur bra de är i halkan... Sen köper hon säkert egna.

Ha en trevlig kväll!

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Hillman

Hillman

3 januari 2011 12:48

Jo, det där känner jag igen, Illerson är den smidigaste av oss två och jag den mera klumpiga sorten. Fast jag är större och väger mera, han är bara en liten fjuttis.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards