Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

Soliga!

Av Aamor & Tina - 2 januari 2011 10:48

Vädret är bra konstigt, igår hade vi tögrader och mulet och idag har vi -7 och strålande sol. Jag föredrar ju helt klart det kalla och soliga vädret!


Sov ända till 8.30 i morse och sen har jag varit ute på en långrunda, var så härligt.

Matte fixade upp min tofs innan vi gick ut men sen lekte jag mullvad i snön och ser ut därefter nu. Har blivit lite skare på snön nu så på vissa ställen kan jag gå på den men sjunker igenom på andra.


Igårkväll mötte jag Peggy, hon blev så glad när hon såg att jag kom så hon sprang fram och strök sig längs med hela mig men sen försökte hon "kattnappa" mig, hon tog tag i mitt snöre och drog iväg med mig så matte fick rädda mig.

Rädda och rädda för jag hade gärna följt med Peggy men matte ville inte släppa mig, suck det är inte lätt att vara hårt hållen, hihi!


Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag men jag tror matte skulle iväg och handla lite mjölk och annat nödvändigt så jag får väl leka med syrran ett tag.

Jag ska bara torka i häcken för jag fick duscha när jag kom in, har ätit lite onyttigt och dåligt säger matte och då blir det så.


 
 
Julia

Julia

2 januari 2011 14:15

Så bra ditt år började med att Peggy ville gosa med dig, sen ville hon säkert att du skulle följa med henne hem å leka *fniss*
Synd att du inte fick för matte...

Ha en mysig eftermiddag och njut av solen så länge den skiner på er.

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

2 januari 2011 17:17

Oj vi har haft nästan samma grader som er, bara -8 idag. Har varit en härlig sväng till stugan. Vilken snål Matte du ändå har. Skulle väl ha varit väldigt kul att få följa med.

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Hillman

Hillman

3 januari 2011 13:16

Tvättad i baken usch så förnedrande, då blir jag riktigt taxsur, hihi.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

3 januari 2011 18:25

Helt okej att bli tvättad i baken, jag går själv in i duschen när matte öppnar dörren!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards