Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Aamor & Tina - 4 januari 2011 16:16

Idag fick jag vara hos Affi ett tag för matte hade lovat att köra mattefar till stan och handla, de ska ha gäster på söndag så då får det handlas lite extra.

Det var helt okej att vara där och jag pep inte efter matte ett enda dugg när hon var iväg.

När de sen kom tillbaka så gick matte ut med mig och Affi på en runda och vi sprang upp för en backe och uppe på toppen busade vi lite.

Rätt som det var såg jag nått intressant, där var nått blankt som var på hela backen uppifrån och ner. Måste bara dit och kolla men jisses så halt det var!

Matte fick tag i mitt koppel och sa till mig att gå därifrån så jag inte halkade ner.

Kollade en gång till men där var halt så jag kasade nog 1 meter neråt men sen tog det stopp för matte höll emot!

Matte sa att det var barn som åkt pulka där så det hade blivit is i backen.

Tänk om jag kasat hela vägen ner, lite läskigt!

  

Bild från ifjol!


Har träffat min kompis Fanny och hennes katt Tarzan men Tarzan ville inte hälsa på mig, jobbigt när jag vill och katten bara tittar på en och vägrar komma fram.

Så är det säger matte för tydligen kan jag vara likadan, matte kallar på mig men jag bara tittar på henne och vägrar komma! Ojdå!


Vädret idag, runt nollan och dimmigt. Det har varit dimmigt de senaste kvällarna fast det har varit flera minusgrader men träden är ju så vackra sen på morgonen, alldeles vita.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards