Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

Kul men trött!

Av Aamor & Tina - 8 januari 2011 09:33

Matte och jag hade en sån lugn eftermiddag, hon låg på golvet och tittade på DVD samtidigt som hon kelade med mig.

Stax innan 20 så ringde det på dörren, jag låg och sov men for upp, tittade på matte och sen gick vi ut och öppnade och där stod dom som matte sagt skulle komma men som jag gett upp hoppet om!

Mattes kompis Mona och hennes dotter Olivia, yeah. Matte och Mona har känt varandra sen de var 5 år.

De skulle egentligen komma tidigare men De blev lite sena för Olivia och pappan hade varit i Malmö och handlat en kamera och sen var det så dimmigt så det tog sin lilla tid. Huvudsaken var att de var här nu!

Men de satte sig aldrig utan vi åkte iväg allihop men mig dumpade dom hos matteföräldrarna! Skitstövlar!

De skulle ut och äta och hundar fick inte komma in på restaurangen, skit ställe!

Hämtade mig 1,5 timme senare och som tur var Mona och Olivia kvar och följde med oss hem.

Jag hade tänkt rangordna om lite med även det sket sig, försökte sätta Olivia sist men tydligen är hon van vid hundar, hästar och annat så jag gav upp och gick och la mig istället.

Klockan 01.30 körde dom hem och de hade 4 mil att köra så jag hoppas att det gick bra och lycka till Oliva idag med bowling matchen!

Det var kul men oj så trött jag var, rusade in i min säng och somnade!


Idag sov vi till 9, matte vaknade när jag låg och grymtade, tyckte att hon gjorde mer nytta om hon kliade mig på magen än bara ligga och sova!

Har inte varit ute än men det är tögrader säger matte men i gårkväll sent snöade det lite.

Tror det blir en sväng om syrran idag för matte hade tänkt bada henne, då ska jag titta på!

  

 
 
Vinnie

Vinnie

8 januari 2011 14:23

Va synd att att du inte fick följa med ut och äta. Men du hade säkert en trevlig stund hos matteföräldrarna :)

Va kul med bad. hur ofta badar du och vilket favorit schampo/balsam har du?
Kanske något bra tips på halsband som du hade som valp?
Ha en trevlig lördag :)

http://vinkos.wordpress.com

 
Hillman

Hillman

9 januari 2011 14:12

Heltassigt att det är hundförbud på såna där matställen, vi kunde välan oxå få lite gottigt käk och sitta med vid bordet med duk och servitut och hela köret, hihi.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards