Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Aamor & Tina - 10 januari 2011 18:11

Tror ni inte att matte kom ihåg att ställa klockan? Jag hade hoppats på att hon skulle glömma det men icke!

Klockskrället drog igång klockan 06 och jag var så otroligt trött, varit vaken ganska många gånger i natt och har då även väckt matte.

Jag har velat kela, tvätta hennes hand mm. Väckte henne säkert 4 gånger.

Det var så illa att jag till och med blev kvar i min säng när matte gick upp men när hon gick in i duschen gick jag upp för att lägga mig på annan plats!

Detta var dag 1, 4 till!

Vaknade till mer när jag skulle till syrran men tyckte att det var konstigt när matte drog iväg strax efter.

Har gått bra hos matteföräldrarna, har kanske gnällt lite men syrran håller ju igång en så jag hinner inte tänka för mycket.

Värsta var att det är ju måndag och då jobbar matte länge, suck!

Satt vid ytterdörren och väntade på henne, stal hennes vante direkt hon kom in men sen fick hon en puss av mig med vanten i munnen.

Skönt att komma hem nu och jag tror nog att kvällen kommer att gå i slapphetens tecken med undantag för en sista ute runda!

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards