Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Aamor & Tina - 17 januari 2011 18:00

Matte var så trött igår kväll och ändå tvingade hon sig att sitta och titta på Morden i Midsomer och sen stupade hon i säng!

Blev kanske inte bättre av att jag väckte henne 4 gånger i natt, klockan 02, 03, 04 och 04.45 Jag var lite kelig bara!

Lite trött var jag allt i morse men matte var pigg, hon blir nog trött i kväll!

Vi kom iväg rätt tidigt i morse så det blev en längre runda till Affi och det hade jag inget emot alls, gillar ju att gå.

När jag kom dit skulle Affi nosa igenom hela mig bara för att jag var nybadad så det var bara till att sitta still och låta henne hålla på.


Rätt lugn dag med lite bus och mycket tiggande för att få diverse olika saker som godis, jag vill upp, jag vill ner, jag vill in genom den stängda dörren mm.

Så kan vi hålla på hela dagen, förstår inte vad matteföräldrarna fördrev sin dag med innan vi kom in i deras liv, hihihi!

  


Matte jobbade länge idag så jag fick allt sitta och vänta på henne, går ju gärna till dörren vid den normala tiden.


Det är så blött och slaskigt ute och jag blir så trött på det, är inte speciellt kul att bli blöt ända upp till magen för där är en vattensamling!

Nu ska jag vila i alla fall, matte ska väl fixa frillan senare på mig så det gäller att passa på!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards