Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Aamor & Tina - 18 januari 2011 18:01

Jag har nästan blivit vän med två katter till! Igår kväll när jag var ute på sista rundan så satt jag helt still och tittade och då kom den ene fram och nosade på mig och den andre satt på en sten 1/2 meter från mig och nosade i luften och den katten är väldigt skygg!

Jag var mycket bättre natten till idag för jag väckte matte bra 2 gånger, snällt va? Matte tyckte visserligen att jag kunde skippat de två gånger med!


I morse gick jag in till mattemor som låg och sov. Jag ställde mig på bakbenen och nosade på henne och sen snodde jag hennes raggsockar och lyckades nästan sticka men hon fick fatt i mig, attan också!

Jag hade inte gjort något med den men hade Affi också sett den hade vi haft dragkamp och det var det mattemor inte ville!

Vi har mest slappat och gosat med matteföräldrarna, man måste ju ta det lugnt också. Jag är ju rätt så bra på att slappa och gillar att göra det!


Jag förvånade matte när vi kom hem, hihi!

Det var så att jag blev törstig och matte var i köket och hade precis tagit nytt vatten i min skå men jag var ju i vardagsrummet och ville ha vatten från  från min sprejflaska och matte hörde inte när jag gnällde till så jag fick skälla, ett vov och hon kom för hon trodde jag fastnat i nått! Ville bara ha vatten ju!

Matte sa att det var första gången jag skällde här hemma sen jag var valp och själv hemma med matte!

  



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards