Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Aamor & Tina - 20 januari 2011 17:00

Igår fick jag inte äta något alls efter klockan 18, dåligt sätt men matte sa att jag skulle till veterinären för att ta tandsten, kolla öron och lite annat och eftersom jag skulle sova där fick jag inte äta!

Vi gav oss iväg i morse men när vi kom dit fick vi reda på att veterinären var sjuk så vi fick åka hem igen, typiskt!

Nu ska jag dit på måndag istället.


Affi och jag har varit ute i vår "hage" i över en timme och sprungit och busat, snön har nu försvunnit där så vi kan vara där utan att vi själva försvinner i den som vi gjorde innan!

Vi hade så kul att vi hörde inte när mattefar kallade in oss, vi blev stendöva men vi stod och tittade på honom och såg att munnen rörde sig men inget ljud, hihi!

Vi fick ge oss så småningom!


När matte kom hade hon bilen med sig och jag blev glad att få åka bil en gång till och då hem! Hade noga koll på vart hon körde så det inte blev några omvägar.

Har ätit min kvällsmat och fått mitt "vad du är duktig Aamor-godis" så jag är "mätt och trätt" nu och tänker snart ta en liten kvällslur för att sen kolla in vad matte ska äta om det blir nått gott!

    

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards