Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Aamor & Tina - 23 januari 2011 10:15

I gårkväll när jag var ute så mötte vi tre hundar, en hane som bara skällde så han gick vidare men sen kom det två Berner Sennen tikar och eftersom jag hörde hanen skällde jag på dessa två med men slutade när jag fick hälsa.

Den ena ville hälsa och nosa på mig men den andra var lite blyg och höll sig bakom sin matte.

När jag höll mig still så kom hon fram men så fort jag rörde mig studsade hon bakom sin matte igen.

Tänk att lille jag kan skrämma en stor Berner Sennen tik!

Vilket som så är det kul med nya vänner!


Vi låg och myste till klockan 8.30 idag, matte fnattade mig på magen men då och då hittade hennes fingrar ihoptrasslat hår som de bara var tvugna att dela.

Vi har varit ute och gått en halvlång runda nu på morgonen, tyvärr mötte jag inte en enda hund men jag mötte vår ena granne istället när vi kom hem så hon fick en puss.


Skönare väder idag men solen vill inte titta fram än så länge!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards