Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Aamor & Tina - 24 januari 2011 17:07

Idag blir det så att jag matte Tina skriver i Aamors blogg för han är så slö och bara sover.

Det var ju dags med veterinärbesök idag och vi var hos en annan veterinär än tidigare. Klockan 8 var Aamor och jag på plats och skevs in och sen lämnade jag honom där, oj vad det sved i mitt hjärta. 

Han tittade frågande på mig med sina stora runda vackra ögon och de har följt mig hela dagen.

Jag skulle hämta honom strax innan 16 men när klockan var 13.45 ringde dom och frågade om jag kunde hämta honom innan för att sitta i bur gillade han inte utan klättrade på gallerdörren så de var rädda att han skulle skada sig. Jag kompade ut och sen stack jag och hämtade honom och så glad han blev när han såg mig.

Tog ut honom ur buren och så fick han sitta i min famn och en djup suck slapp ur honom då.

Veterinären tog tandsten men där var bara lite så det var skönt, de kollade öronen och drog ut håren samtidigt, han hatar när man gör det så det gälle att passa på och sen har han en kli-fläck under hakan som de kollade upp och rakade runt för att se.

Han får ha en parabol på huvudet så han låter bli att klia sig och han gillar den inte fast han fortfarande är så slö.  

Titta å synd det är om min lille kille!

Jag har semester i två dagar nu så vi ska rå om varandra riktigt ordentligt.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards