Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Aamor & Tina - 28 januari 2011 18:00

Det är fredag idag men det har jag inte tänkt på direkt för jag har ju fått ha matte hemma nästan hela veckan.

Först hade hon semester tisdag och onsdag och sen blev hon dålig, är lite bättre i dag men näran är fortfarande täppt och magen i lite olag.

Själv har jag sovit en hel del, ville gå bort till syrran ett tag så vi var och hälsade på en stund.


Matte fick ta sig i kragen nu för en stund sen och sätta igång en maskin tvätt, är väl inte så jobbigt säger hon men det ska hängas på tork sen och ibland känner an inte för det men man måste säger hon.

Jag hjälpte inte till idag för jag låg i fönsterkarmen och slöade.

Har ätit idag och det var gott, åt ingen mat igår så det var kanske därför det var extra gott idag!


Det har inte varit så kallt idag men det har känts kallare för här har inte varit nån sol och termometern har legat på -1.

Nu ska vi njuta av helgen och sen får vi se om nått kul händer, troligen inte men vi ska njuta ändå!

  

Matte blev nostalgisk och tog en bild på mig som valp!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards