Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Aamor & Tina - 30 januari 2011 17:33

Då var det söndag i dag och den sista lediga dagen på ett tag, i alla fall till nästa helg!

Jag har varit hos syrran och busat lite idag för matteföräldrarnas granne skulle komma in och så skulle matte och mattemor visa honom de olika släktforskar sakerna de har, själv sov jag i fönsterkarmen och brydde mig inte ett dugg!


Men däremot har jag, syrran och matte varit ute och gått lite och som vi har busat på gräsmattorna! Jag fick vara "lös" och syrran hade sitt långa koppel och som vi sprang och fintade varandra, det var så kul med bus. Jag har ju varit lite si och så denna vecka men nu så tar det sig igen.

Matte hade kameran med men inga busbilder fastnade för hon hann inte med, hihi! Men det blev några andra.

  

Syrran med sin nya rosa sele, jättetjusig och väldigt tjejig! Jag har precis kört nosen i marken och hon rusade fram och visade att så fick man inte göra och så drog hon mig i örat och asade iväg med mig! Jo hon är visst väldigt flickig!!

  

  

Hittade ett annat ställe att köra nosen i men hon upptäckte mig även här men jag slutade innan hon såg mig!


Jag har ätit älgkött och det var mumsigt!

Mattemor gjorde älgkalops igår och idag kokte hon kålsoppa på de bitarna runt benen, hon lämnade en del kött kvar på benen alltså.

När hon sen rensade bort benen så ville jag smaka och det fick jag och så mumsigt det var!


Nu har jag ätit min kvällsmat och tänker inta min favvo position på min kudde!

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards