Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

Bilkoll!

Av Aamor & Tina - 16 februari 2011 13:31

Mattes klocka ringde i morse och jag fattade ingenting för hon sa att vi skulle vara hemma idag med!

6.30 gav vi oss iväg till garaget och hoppade in i bilen, vi skulle köra till bilkollen!?!?

Matte körde en runda för att först värma upp bilen och sen stannade vi på ett ställe med stora byggnader. Vi gick in genom en dörr och matte tryckte på en skärm och sen satte vi oss i bilen igen men vi körde inte iväg.

Rätt som det var körde matte in genom en stor dörr i den stora byggnaden och vi gick ur bilen och en kille tog över den.

Vi gick och satte oss på några stolar men jag släppte inte bilen ur synfältet, tänk om den där killen skulle sno vår bil.

Tyvärr kom en stor lastbil och ställde sig mitt ivägen så jag kunde inte se  vår bil mer.

Jag glömde bort bilen när det kom en kvinna in och gick rakt på ett litet bord och sen började hon skratta och sa "oj jag såg visst inte bordet för jag såg bara den söta hunden och det var det sötaste jag någonsin sett" och då menade hon mig!

Hon fick lite Aamor kärlek!

Efter ett tag gick vi ut genom en dörr och där stod vår bil, jag blev så glad!

Vi hade tydligen varit på bilbesiktningen och pappret matte fick var blankt och hon blev glad.

Körde hem igen och matte tänkte krypa ner i sängen igen men där fick hon inte bli så länge för mig, hon påstod att jag var störig! Det blev soffan istället!


 
 
Edith

Edith

16 februari 2011 14:55

Vad skönt det är när bilen går igenom besiktningen utan anmärkningar. Det är sånt som mattar och hussar blir glada av. Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Julia

Julia

16 februari 2011 16:51

Vilken tur att bilen fick MVG på besiktningen, nu får ni åka brummis ett år till ;-)
Tänk att du får tanter att välta bord *fniss*... Du är den SÖTASTE Aamor i världen.

=^.^=

Nosgos

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Eva

16 februari 2011 20:57

Mjau Aamor!

Vilken tur att er kärra klarade bilkollen, annars hade ni haft långan väg att gå hem, men du charmade väl "bilkollaren" oxå? eller.... Men du får väl alla du träffar på "fall" med din goa charm. (säger Matte)
Tur att ingen skadar sig i "fallet" ;) Vi hoppas att Matte känner sig bättre nu när du har passat upp henne där hemma, matte säger att det envisa åkommor som grasserar nu, dom tar aldrig slut.

Ha en fortsatt bra kväll!

Mjauu...från Snutte o Ruffa

 
floridatjej åButtonsttons

floridatjej åButtonsttons

17 februari 2011 01:56

kikar bara in för att se hur du har det och allt är bara bra ser jag. Här finns ingen besiktning av bilar, så det är bara att tuta o köra så länge skrotet startar...........nähä nu ska jag tydligen badas....vi hörs i morron.........blötpussar

http://floridatjej.bloggplatsen.se

 
Hillman

Hillman

17 februari 2011 09:32

Tur att bilen gick rakt igenom, hussen brukar oxå få ett blankt papper och det trots att bilen har gått 40 000 mil, hihi.

Klart att om mattar är sjuka så ska de ligga på soffan inte i sängen för det är så tråkigt.

Kryapådigtaxkramisar till matten och taxkramisar till dig Aamor.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards