Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Aamor & Tina - 1 mars 2011 19:27

Mattes förbaskade klocka ringde i morse, ja den ringer inte utan radion går igång och så lyssnar hon på 06-nyheterna innan hon går upp men det är ändå jobbigt!

Var inte speciellt intresserad av att gå till syrran men så sa matte att kunde sova vidare där så då gick det bra att gå dit!

Det var mest en massa snarkande från oss två idag, antingen låg jag i syrrans säng och sov eller ute i hallen under byrån. Syrran låg i mattefars famn eller i sin säng i TV-rummet när matteföräldrarna tittade på skid VM.

  

Här är Affis kökssäng, när vi var små hade där fått plats mins 6 st såna som vi men nu tar jag upp hela när jag sover i den!


När klockan var 15.20 gick jag ut till ytterdörren för att vänta in matte men hon kom aldrig, först 16.40 behagade hon öppna dörren och komma in.

Jag snodde hennes vante och sprang iväg men kom sen tillbaka och gav henne en puss med vanten i munnen.

Hon sa att eftersom hon slutade tidigare igår fick hon jobba länge idag för de hade möte på jobbet.

Vilket sätt att ändra dag att jobba länge, jag blir helt förbryllad då!


Hemma bad jag om min kvällsmat men ville inte ha när jag väl fått den.

Ångrade väl mig!

Det där snarkandet har fortsatt sen för jag är lite småtrött idag, blir så ibland!

Mötte två  barn som bor i området och de busade och kelade lite med mig, kul för det var längesen jag mötte dom!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards