Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Aamor & Tina - 4 mars 2011 18:00

Måste säga äntligen är det fredag, kändes lättare att komma iväg i morse, hihi!


En rolig sak jag var med om igår kväll var när jag och matte skulle ut på sista rundan så satt det en katt i trappuppgången!

Han blev lite rädd när jag kom ut men matte var snabb med att plocka upp mig så inget hände oss.

Jag har sett katten där ute innan men han har aldrig hälsat på mig.

Ut ville han inte så matte fick haspa upp porten och sen gå in bakom honom för att få ut honom och då gick det, fast först kalppade matte honom så han inte skulle bli rädd.

I morse när jag kom ut i trappuppgången igen så satt samma katt 4 trappsteg upp? Han hade smitit in med någon antagligen.

Matte tog upp mig igen, klappade katten och kallade på honom och denna gång kom han med oss ut.

När matte och jag kom hem i eftermiddags trodde jag han fanns i där igen så jag letade men han syntes inte till, har nog gått hem sa matte!


En lugn dag hos syrran förutom när vi hörde att mattefar öppnade uterumsdörren för då for vi iväg så mattorna krullade sig! Bus och spring där ett tag för att sen ta det lugnt igen.


När matte kom så blev jag så glad och hade jag kunnat prata hade jag ropat Yes yes yes! För nu ska vi hålla helg och inga klockor ska väcka oss.

Jag ville inte gå någon omväg hem så det blev raka spåret och sen åt jag min mat. Hoppade upp i mattes säng och bäddade, la mig ner men jag var lite gosesugen så jag kallade på matte och hon kom så nu har vi legat och gosat i nästan 1 timme, mysigt!

tyvärr fick hon den dåliga idéen att jag skulle omtofsas när vi gosat klart men det gick fort så jag kan inte klaga!

  

Har själv fixat lite efteråt, fniss!


Trevlig helg alla trevliga 4 & 2 benta!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards