Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Aamor & Tina - 9 mars 2011 17:50

Trodde att matte skojade med mig när hon sa att jag skulle gå till Affi i morse!

Var helt säker på att det var helg, oj så fel man kan ha då!

Fick ju finna mig att gå dit för ensam hemma var inte ens nått att tänka på.

På förmiddagen fick vi följa med till mattefars bror och fru, jättekul där för man kan undersöka allt.

Själv undersökte jag soffan undertill men de andra ville inte komma in till mig fast jag låg och kallade länge, inte ens Affi ville!

Vi stämplade golvet i deras hus för det regnade när vi kom dit och fast tassarna torkades av så blev det avtryck men så har de nått att göra imorgon, tvätta golv alltså!

Vi var borta hela dagen, matte hade hunnit hem innan vi kom hem till matteföräldrarna så matte fick köra hem till oss och vänta tills hon kunde hämta mig!

Var vrålhungrig så jag fick mat innan vi gick hem och sen när matte åt mat så fick jag lite makaroner. Var först lite fundersam om det var gott eller inte men kom fram till att det var gott.

Kunde inte äta dom själv så matte fick mata mig, hihi!

Drack sen vatten från min vattenspruta.

  

Matte har tagit några tovor på mig för just nu tovar sig mitt hår fort.

Jag tror att det hemska tovmonstret anfaller just nu och även när jag är vaken, ska se om jag kan lyckas jaga bort det!


Det blåser, regnar och det har kommit snöblandat regn så vädret är så trist, blött och grått!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards