Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Aamor & Tina - 21 mars 2011 19:20

Då har veckans första arbetsdag över, matte jobbade längre idag för hon var på en föreläsning i Lund.


Syrran och jag har haft en lugn dag med mycket kel och sovande.

Matteföräldrarna hade en gäst idag och vi överföll inte ens honom, så lugt har vi tagit det!


Jag har kommit på en ny idé för när jag kommer hem så äter jag och sen ska jag upp i mattes säng och sova, 1 timme är lagom tycker jag - om jag nu får vara ifred.

Matte brukar sköta sitt och låta mig vila men idag kom hon in till mig och sen blixtrade det bara till - tagen på bar gärning när man sover, taskigt!

 

Och så en närbild, märkte det nog!

  

Sen hamnade jag på trimbordet men som tur var behövde bara tofsen fixas till så det gick fort!

 

Nu ska jag nog terra matte lite för jag känner för det!

   


    








Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards