Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Aamor & Tina - 23 mars 2011 17:40

Det hade varit härligt väder även idag om det inte hade varit för att det blåst så mycket, gillar inte när det blåser!

Mattefar påatår att vi är de mest nyfikna hundar som finns för ser vi något så stannar vi och totalvägrar att gå en meter till förrän vi sett vem som kom och vad de hade med sig. Vissa som bär på kassar/väskor ser ut som de har hundar med ju och tänk om vi missar nån hund!

Tagit det rätt så lugnt idag.

Matteföräldrarna bjöd matte på våfflor när hon hämtade mig och jag smakade, det var mumsigt värre alltså!


Nu har vi kommit hem och jag har ätit en halv portion mat, orkade inte mer för jag åt ju våfflan innan.

Har bäddat i mattes säng, hon är slarvig med det men hon påstår att det ser värre ut när jag bäddat än när där var obäddat! Jag tycker det är bättre!

Blev tagen på bar gärning när jag försökte bädda i soffan, uppskattas inte alls av matte och denna gång tog hon ett kort så jag fick bråttom ner igen, gillar inte bevis!

Fast jag låg på rygg och försökte rätta till ryggdynorna, hihi!

 

Som ni ser är framtassarna nere och håller inte på med bäddning så det är inte nått godkänt bevis!!


Mattes halsonda har försvunnit men nu är hon stopp i näsan, hostig och ont lite överallt, allmänt gnällig alltså!


Ha en bra onsdagskväll alla! 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards