Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Aamor & Tina - 1 april 2011 21:06

Den fina kudden jag fick av matte var skön att ligga på!

 

Först måste man ju kolla in den för att se om den kan vara gosig att ligga på!

  

Den fick godkänt min fina kudde!

Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 1 april 2011 16:19

Sov ända till 8.30 i morse, ljuvligt skönt och matte har inte hostat så mycket, lite på morgonen och så säger hon själv att nu äntligen har det "såriga" i halsen släppt!


Matte frågade om jag ville åka en sväng med bilen, att hon fortfarande frågar för det vill jag alltid ju!

Där matte är vill jag vara, mer än så är det inte!

Vi åkte bort till Affi och så förvånad jag blev när husvagnen var borta, den har stått på uppfarten nu i en vecka och nu var den borta. Jag nosade där den stått men kände inga okända dofter.

In snabbt till Affi och då fick jag reda på att mattefar och hans bror kört iväg med den för att ställa den på plats, aha det var därför där inte fanns några okända dofter - vilken tur!


Jag fick vara hos mattemor och Affi för matte skulle till apoteket.

Det gick bra och vi busade lite och när matte sen kom tillbaka hade hon köpt vars en liten röd hjärtformad kudde till oss. Vi trodde det var en leksak men där fanns ingen pip i den men det gick att leka ändå!


Matte och jag körde hem och när vi satt bilen i garaget gick vi en ganska lång runda men det var inte speciellt skönt för det blåser mycket, man blir lurad för när man är inne ser det så skönt ut men strålande solsken.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards