Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Aamor & Tina - 2 april 2011 19:30

Ve och fasa, ni kan inte gissa hur dags mattes klocka satte igång och en lördag!!

04.00, snacka om okristligt tidigt va?

Jaja matte kunde minsann stig upp själv för jag tänkte sova vidare men så sa hon att vi skulle gå till matteföräldrarna, fick ju hänga med!

Det var så att klockan 05.15 skulle matte och 5 kolleger köra till Ullared och det tar ca 2 timmar dit plus fika/toa paus.

Skit också sa jag och det blev det också nästan hela dagen, skit alltså.

Var kass i magen och misslyckades ett par gånger, synd om mig och mattefar som fick torka upp efter mig och duscha mig i baken då.

Bättre nu för så fort matte kom så lättade det och jag blev pigg igen.


Hon kom in med 3 stora kassar fulla och jag och Affi dök ner i dom direkt, något luktade mums.

Vi fick tre pipisar, lämnade dom hos syrran för hemma leker jag inte direkt med såna, roligare att försöka ta den syrran har, hihi!

Godis, hon hade storhandlat för det var billigare där men så sa hon att jag skulle inte tro att jag fick mer för det och inte oftare heller, vilket sätt!

Hon hade handlat en del till sig själv också men det var inte så kuligt.

Även matteföräldrarna fick handlat till sig.


Skönt att hon äntligen kom hem trots det dröjde länge, kom först 17.30 ca.

Nu ska jag njuta av att ha henne hemma igen och vila för jag har ätit lite, hoppas magen mår bättre efter det.

   

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards