Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Aamor & Tina - 3 april 2011 19:17

Sov ända till 8 i morse, det var jobbigt att vara kass i magen och ha en frånvarande matte igår men nu är allt bra igen.

Blev en ganska lång morgonrunda. Jag såg 4 ankor som kivades om vem som skulle hålla till i märjelhålet, till sist gav sig det ena paret iväg.

Fasligt liv på dom med det var kul att titta och höra på!

Gammal ankbild men samma hål!

 


Jag har varit på kalas idag, mattes farbror fyller år. Det var lite jobbigt att hålla koll på alla fast det inte var så många där.

Nån behöver gå på toa och fastern skulle hämta nått i källaren och jag såg henne inte, hårt liv jag har, hihi!

Nu är vi hemma, jag har ätit och nu tänker jag vila för jag är trött.


I morgon är det dags att jobba igen för matte så det blir till att vakna tidigt, inte så tidigt som i går men nästan,  2 timmar senare i alla fall!

Matte påstår att jag blivit så "mattig" nu när hon varit hemma!

Vadå blivit? Det har jag varit ända sen jag flyttade hem här!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards