Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Aamor & Tina - 4 april 2011 19:28

Var allt lite trött när mattes klocka satte igång i morse, har nog blivit lite bekväm nu när matte varit hemma!

Haft en lugn dag hos syrran, vi har sovit mycket och kelat med matteföräldrarna.

Matte jobbade länge idag och hon tyckte att det var skönt att vara tillbaka på jobbet, kul att träffa alla igen.

Jag tyckte nog allt att hon jobbade lite för länge för att vara första dagen denna veckan, ja hon jobbar lika länge alla måndagar men ändå!


När vi kom hem så åt jag lite mat och sen busade jag lite med matte i hennes säng.

Jag var där först och så kallade jag på henne och låtsades att jag ville kela men när hon kom satte jag igång och sprätte på henne för att komma under hennes tröja, det var kul!

Sen så fick hon för sig att jag skulle friseras så jag ställde upp.

När tofsen skulle sättas så tramsade jag mig lite, bara pytte lite!

Jag låg väldigt fint ända tills hon fick upp håret och precis då hon skulle sätta fast gummibandet reste jag mmig upp men hon behöll greppet om tofsen och sa till mig att ligga så jagh la mig, hihi på sidan med huvudet ner i bordet, riktigt smart tyckte jag men.....

Upptäckte efter ett tag vilken tabbe det var för matte gav sig inte utan vände på mig och var nog inte väldigt glad på mig för hon fick släppa håret och börja om igen.

Låg stilla nästa gång, kändes bäst så! Blev rätt snygg om jag får säga det själv!

Jag hann få ner lite hår tofsen innan matte fick fram kameran, lite bus måste man ha för sig!

  


Det har varit ett härligt väder idag men vid 16-tiden började det regna!

Våren är verkligen här nu för man kan se att bladen börjar spricka i sina knoppar, det bruna "skalet" runt om är borta så om solen tittar fram nu några dagar nu ska kommer musöron att ses på träd och buskar. Härligt!












Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards