Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Aamor & Tina - 6 april 2011 18:04

Jag fick åka bil till syrran idag för matte skulle byta till sommardäck på vår bil efter jobbet, jag fick inte följa med dit.

Lite synd för då kunde jag ju snackat med Veras husse som jobbar där, fast han hade kanske inte haft tid eftersom han jobbade.


Syrran och jag har varit så lugna och snälla idag, inte ens nått bus har det kommit från oss. Matte undrade om vi inte mådde så bra när hon hörde det!

Tog igen lite när hon kom för då satte vi igång, började med att Affi hoppade rakt upp i hennes famn och när jag skulle säga till henne att så gör man inte med min matte drog hon mig i örat, Affi alltså och inte matte!

Sen busade vi lite.

  Gammal bild men samma stuk på örondragningen!

Fick åka bil hem också och det gillade jag.

Jag har ätit, blivit friserad och fått mitt "nu var du duktig"-godis!

Vi vill ha fint väder idag/ikväll för de säger att här ska synas ett Norrsken vid 20 tiden men det är så mulet så vi lär väl inte se nått men vi ska ut och kolla.

Regnat och blåst till och från hela dagen.



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards