Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Aamor & Tina - 13 april 2011 19:00

När matte och jag skulle gosa lite i morse innan vi gick iväg så kände hon nått bakom mitt vänstra öra.

Det visade sig vara en fästing, fy så äckligt tyckte vi båda men bort kom den men det var otrevligt ändå.

Jag kan inte förstå vad de gör för nytta i naturen mer än att ställa till det!!!!


Syrran och jag har varit lugna och sovit rätt så mycket idag. Så klart har vi gosat med matteföräldrarna också.

Vädret har varit rätt så hyfsat trots att det stänkt lite vatten uppeifrån.


Matte hade varit och handlat och sen varit hemma med sakerna innan hon hämtade mig så jag satt säkert och väntade vid dörren i 30 minuter längre än vanligt.

Vi gick hem och matte sa att hennes kusin Ulrika skulle komma och hälsa på oss. Jippie för henne gillar jag, jo visst jag gillar de flesta men hon är ju snäll.

Hon hade mat med sig till matte och sig själv, de åt vars en salladstallrik, skitmat tyckte jag.

Tyvärr gav hon sig iväg redan 18.30 för hon skulle på sin kvällskurs men vi ses igen på Långfredagen och då kommer hennes man också med.

Vi följde henne ner till bilen och när hon körde iväg ville jag springa efter hennes bil men jag fick inte för matte.


Nu tänker jag vila och kanske gosa med matte och eventuellt låta henne vara tuggbenshållare!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards