Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Aamor & Tina - 14 april 2011 20:28

Himla trött i morse alltså så det är tur att det bara är en morgon till!

Det var ett fasligt liv på några fåglar och jag bara stannade och kollade runt men såg inga så jag vände mig till matte för att få ett svar.

Det var 2 Strandskator som som uppvaktade varandra uppe på ett tak, som det lät och snacka om att de var högljudda så tidigt på morgonen, det ekade mellan husen. De har hållt på nu några morgnar sa matte. Synd om de som bor "under taket" och inte var tvugna att gå upp för de måste ha vaknat av det!


Syrran och jag har varit på en långtur med bilen, matteföräldrarna har varit och gjort fint på sina föräldrars gravar. Det var kul att åka bil.

När matte kom för att hämta mig så fick hon först mat och sen blandade hon med olika flaskor, kände igen det så jag stack och gömde mig.

Badade för tusan i helgen och jag tänker inte bada igen och absolut inte hos matteföräldrarna!!

Som tur var tog hon Affi istället, hihi. Var inne i badrummet och kollade då och då så hon inte spolades med ut i avloppet!

Hon blev väldigt fin.


När vi sen gick hem kände jag för att gå en långrunda och som tur var tyckte matte att det var en bra idé.

Såg två barn som gungade och det såg så kul ut men matte ville inte gunga med mig, taskigt!

Sov en stund när jag ätit kvällsmat men sen tyckte matte att min tofs skulle sättas om och fästingbettet skulle tvättas, suck.

Nu så tänker jag gå ut och pinka ut det sista innan natten och troligen spana in om "mina" katter är ute.

Får kanske lite Peggy kel!

 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards