Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Aamor & Tina - 19 april 2011 19:42

Finns det inte bilar där man kan gasa uppe vid ratten?

Nä jag får nog ge upp det där med körkort och låta matte köra men visst hade det varit kul om en hund kört bil på riktigt alltså!


Jag hade lite magknip och ljudlig mage i går och i morse kräkte jag lite, antagligen för att jag inte åt igår sa matte.

Gillar inte att kräka så jag ville inte gå vidare till syrran, satte mig ner och vägrade och matte sa att det var som att försöka flytta på en cementklump, vill jag inte så VILL jag INTE!

Matte bar mig i ca 20 meter och sen kunde jag gå igen och ja jag är envis!

Det har sen varit bra med mig, sovit en del hos matteföräldrarna men vi har busat också.


Men tänk om matteföräldrarna kunde ha suttit still på samma ställe hela tiden.

När de satte igång med sin påskstädning hade vi ju inte koll på dom alls, hopplösa är dom. Vi kutade efter för att fösöka samla ihopa dom men det var lönlöst så vi busade lite istället.

När de sen satte sig och fikade och var klara så hoppade Affi upp i mattefars famn och jag la mig i syrrans säng och sov tyst och snarkade inte alls så som de påstod att jag gjorde!


Matte var väldigt sen, kom inte och hämtade mig förrän efter 17, hon hade varit och handlat med mattefar nu inför påsken.

Matteföräldrarna bjöd henne på mat, kyckling och det var så mumsigt god för jag smakade också.

Nu är det bara 2 dagar kvar att jobba denna veckan, yeah!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards