Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Aamor & Tina - 21 april 2011 19:03

Äntligen är det dags att vara ledig i 4 dagar, känns som om vi behöver det fast det verkar vara ett fullspäckat schema hela tiden, nästan.

Syrran och jag har varit ute nästan hela dagen, vädret har varit så otroligt härligt.

Vi har så klart busat på gräsmattan och även legat i vars en solstol och sovit.


När matte äntligen kom, hon var hela 10 minuter försenad så blev jag så glad. Jag såg henne genom staketet när hon cyklade in på uppfarten. Ställde mig på bakbenen och krafsade på staketet, åh vilken tid det hog för henne att låsa cyklen.

Hon fick en riktig Aamor-puss och sen fick jag en kram.

Matte hade köpt en påskblomma till matteföräldrarna så det var därför hon var sen.


När vi kommit hem satt vi på bänken utanför och njöt, jag spanade på katter och matte snackade med mig. Efter ett tag kom grannen, dottern och deras sondotter på 9 månader, hon var så söt och skrattade när jag ställde mig på bakbenen och nosade i vagnen, hon kliade mig lite i pälsen och skrattade igen.

Hon är van vid hund för hon har en Golden hemma.

Jag älskar barn, ja egentligen älskar jag det mesta och de flesta!

Nu ska jag och matte slappa lite!


GLAD PÅSK!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards