Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Aamor & Tina - 29 april 2011 19:18

Först vill jag och matte gratulera mattes kusin Ulrika som fyller år idag!


Vilken tur att det är fredag och veckans sista jobbedag för jag var bra trött när matte gick upp i morse.

Fast när jag väl vaknat till och det var dags att gå iväg till syrran så blev det en extra runda, jag ville det när vi nu gick ett annat håll när vi kom ut.

Finns nämligen ett träd som fäller klibbiga saker nu när löven slagit ut där vi annars går och de fastnar i mängder i mitt hår.

Nu blev vi ca 10 minuter sena till syrran så när jag kom in hoppade hon på mig, tur jag var riktigt vaken!


Matte och jag gav oss iväg direkt när hon slutat och jag fick åka med i bilen, hon sa att vi skulle köra och bada!!!!

Ville hoppa av igen men då sa hon att det var bilen som skulle tvättas vilket den var i stort behov av för den var mer grå än röd som den ska vara.

Den blev fin och jag stod utanför tvätthallen tillsammans med matte när den blev skrubbad.

När vi sen kom hem berättade matte att jag fått en present av två av mattes kolleger, jag fyller ju inte år men det var en "Vårpresent" och så gullig!

Ruffas matte hade virkat den.

  

Kolla så fin han är med matskål och tuggben, han heter Fido!

Jag ville leka med honom och försökte slita av halsbandet men matte satte upp den för jag var för "hård" mot honom, hrmf!

Tack så mycket!


Jag gillar att lukta på blommorna som är i full blom nu!

  

Gillar även att pinka på dom för vissa ser lite torra ut.


Nu ska jag och matte njuta av att det är helg!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards