Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Aamor & Tina - 9 maj 2011 18:17

Måndag och klockan satte igång klockan 06, suck!

Syrran satt och väntade på mig och var redo för bus direkt på morgonen, hon går nog på nån högenergikost eller kärnkraft!

Vi har varit ute mest hela dagen för vädret har varit så varmt och skönt.

Mattefar fick hjälp med att sticka maskrosor, han var iväg och köpte en sån som man slipper böja sig ner för att få upp dom och vi var väldigt nyfikna på vad han sysslade med.

När vi undersökt klart jagade syrran mig runt en jättestor sten som de har i trädgården. jag försökte komma undan men det gick inte så jag stannade så jag kunde jaga henne istället men det är hopplöst att få fatt i henne!

Har jag sprungit 1 varv så har hon tagit 3, hon är så snabb, hade nog gjort bra resultat på en hundkapplöpningsbana!

Sen lurade vi mattefar för han tyckte nog att vi var lite jobbiga ett tag så han släppte in oss genom ytterdörren men innan han hann runt huset för att stänga grinden till vår hage så mötte vi honom på kortsidan av huset, hihi och sen var det stört omöjligt för honom att få fatt i oss, så skoj!

  


Matte slutade i normal tid idag och det innebär att hon kommer att jobba länge en annan dag, örk säger jag!

På hemvägen mötte jag två av tjejerna som brukar gosa med mig och så klart gjorde de det även idag.

Inga katter syntes så vi gick in istället, har inte ätit än men jag kanske gör det senare, ska vila lite nu!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards