Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Aamor & Tina - 10 maj 2011 19:01

Som syrran har rastat mig idag, jag är helt slut nu ikväll. Vi har sprungit som två galningar från det att vi kom ut och ute har vi varit från 10-16.30, lite har vi vilat men hon har jagat mig mest.

  Här jagar jag visserligen henne men bilden är gammal!


Matte jobbade länge idag så jag fick ju vänta lite extra men när hon kom kröp jag så nära henne jag kunde samtidigt som Affi försökte dra mig därifrån för att själv kunna kela med min matte.

Jag vann för jag är ju mattes favorit!


När vi sen gick hem så såg jag en strumpa som låg på cykelbanan och jag tittade långt på den men matte sa "låt bli" och jag gick inte ens dit.

Matte sa "oj vad du är lydig Aamor" men jag lät bli den för den såg inte så god ut men vill matte tro att jag är lydig så ska jag inte säga emot henne, hihi!

Var hungrig så jag åt allt mitt torrfoder, åt ju inte igår så det smakade bra nu.

Tänker sova en stund för att orka gosa med matte senare.


Igår när jag var ute på sista rundan kom Peggy fram för att kela men precis när jag fått en stryckning så kom en annan katt och skrämde bort henne, han går här och tror att han är kung över katterna!

Jag är ju kungen, hihi!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards