Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Aamor & Tina - 13 maj 2011 18:24

Äntligen fredag och jag ska få ha matte hemma i två dagar!

Syrran ville leka så fort jag kommit in genom dörren även i dag men jag tycker att det är lite tidigt.

Vi lekte senare men mest ute i vår hage.

  

Matte var snabb idag och hämtade hem mig direkt efter jobb och inget som jag hade nått emot.

Idag hade hon inte glömt mina påsar, hihi och det var tur!

Satt ett tag på bänken och kollade in katter men den enda som kom var "kungen", han tror ju det, han bara går förbi mig och tittar inte ens åt mig!

Ville gå in istället för jag var lite hungrig och sen tog jag en kort tupplur i mattes säng, kallade på henne efter ett tag så vi låg och kelade.

Sov sen vidare på min sittkudde.

Nu ska jag kalla ner matte på golvet för jag behöver henne för att hålla mitt tuggben!


Trevlig helg!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards