Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Aamor & Tina - 14 maj 2011 17:38

Sov till klockan 8 i morse och först vid 9.30 gick vi ut, matte tyckte att det var dags då!

Tur var det för Peggy, Ollie och Melle var ute och alla tre kom fram och kelade med mig, Melle lite försiktigt. Vi stannade nog där i 15 minuter hos katterna innan matte tröttnade och jag fick gå vidare.

En bit in på rundan mätte vi Lukas, en gammal Papillon, han har varit så tråkig innan men nu vill han leka och busa. Han har nog haft lite ont i sina tänder för nu hade de fått ta bort 12 stycken på honom.

Det blev en långrunda och jag fick gå "lös" nästan hela tiden. Valde att gå förbi min tjejer och idag var de ute och när de fick syn på mig skällde dom och jag gick därifrån men väldigt nöjd med att höra att dom var kvar!


Hemma igen så satte matte igång att dammsuga, tvätta och ve och fasa, blanda till i mina flaskor, suck!

Badkaret kom in i badrummet och jag placerade mig under mattes säng!

Tänkte inte komma fram med denna dagen men när matte tog en bok och satte sig för att läsa smög jag mig ut, hade nog missuppfattat henne.

Nöjd var jag nog i 2 timmar för sen tog matte mig och jag hamnade i badet, suck!

Behovet var där för pälsen var trög, kliig och gråaktig, det vita i alla fall men min vilja saknades.

Efter bade måste jag bara gnugga mig mot allt, mattor, soffa, i mattes säng och i min egen säng!

  

Precis innan matte skulle ta upp mig på trimbordet sprang jag till ytterdörren för jag var nödig, matte hade anat vad som var på gång för hon sa att jag vädrade sura saker! Snabbt ut och göra det nödvändiga och sen in igen för att bli torr.

Ingen direkt värme så det var inte så skönt att vara ute och blöt.


Har övervakat när matte sen lagade mat och jag fick smaka lite, blev äggakaka men stekt bacon och svamp. Baconet var gott för det var lite saltat och rökt så jag fick smaka lite.

Sovit en stund och sen gick vi ut för solen tittade fram, vi satte oss på en backe och kollade på folk som cyklade förbi.

Inne igen så har jag ätit lite av mitt torrfoder och ska nu låta magen smälta maten i lugn och ro!




Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards