Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Aamor & Tina - 1 juni 2011 18:34

Jag fick åka bil till syrran idag för matte skulle hämta en talva hon köpt och hon ville inte ta den på cyklen för den var för stor.  

En av killarna på hennes jobb som gjort den, ja han jobbar i en annan grupp men jag känner honom ändå!


Vädret har varit fint idag med men det har blåst lite så det har inte känts så jättevarmt.

Vi har varit ute en hel del och busat.

Jag åt inte min mat i går så som ett brev på posten (som inte finns, hihi) så kräkte jag, blir alltid, nästan så men jag är fit for fight snabbt igen.


Matte och jag körde hem direkt när hon hämtat mig och sen satt vi på bänken och spanade. Melle kom springandes när han såg oss men först skulle matte kela med honom tyckte han och sen fick jag lite kel!

Inne så passade jag på att njuta av att vara hemma så jag sov en stund.

När jag sen vaknade var jag full av bus så jag hoppade upp i soffan och började gräva men matte kom som ett skott och fördärvade allt det roliga!

Hamnade istället på trimbordet och fick frissan fixad för jag hade fnattat ner tofsen.

Resultatet:   

Det blev två tofsar. Ser ni mina långa ögonfransar?


Nu så är vi lediga i fem (5) hela underbara dagar, det ska bli så skönt att slippa klockan.

Vi får se vad som ska hända här hemma men det händer mycket på stan, flyguppvisning med ca 300 plan, konserter på torget och sen sa matte att Kungen skulle komma till stan men jag är ju redan här, hihi!

Vi får se vad det blir!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards