Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Aamor & Tina - 3 juni 2011 22:48

Idag gick vi upp tidigt för mattes klocka ringde och det var inte nått fel för vi skulle tydligen upp.

Vi skulle köra och hälsa på matteföräldrarna i husvagnen.

Tog 1,5 timme att komma dit och strax efter 9 var vi där. Syrran blev så glad när hon såg oss att jag fick mig en omgång direkt, hårt att vara kille!

Mattefars bror och fru var också där med sin husvagn och vi skulle egentligen åkt ner med mattes kusin men hon kände sig kass så vi körde själv.

När vi gick en runda så stannade matte och snackade med ett par och jag blev så glad när jag såg att de hade en liten katt, Doris, men hon ville inte hälsa fast jag försökte charma allt vad jag kunde, enligt matte lite högljutt!


Det har varit sol och varmt, så varmt att man inte orkat nått, jo lite bus i skuggan då och då men annars har vi bara legat.

  

Skuggan på förmiddagen, ganska så skönt!

Matte lämnade mig ett tag för att gå ner till vattnet och där var inga hundar välkomna så jag fick allt stanna i husvagnen, skit ställe för jag mögar inte ner mer än de tvåbenta!

  

Träffade våra kompisar Yatzy och Kenzo men först fick de en blåsning men när vi såg vem de var blev vi någerlunda tysta, hihi!

Matte tog en paus i skuggan och då passade jag på att krypa nära en stund men efter ett tag blev jag varm.

  

Skönast var det att ligga och vila i ena hörnan av staketet för där luftade det lite, pyttelite!

  

Syrran håller koll så vi inte missar om någon går förbi!


vi kom hem strax efter 22 och mina katter var ute så jag fick hälsat snabbt på dom men sen ville jag in och göra allt som ska göras innan sovdags.

Visserligen sov jag mest hela vägen hem men det blir avbrutet för jag måste kolla så fort matte bromsar in.


Skulle lägga upp ett videoklipp igår men det funkade inte men idag gick det!

Jag känner att det luktar sååååå gott från ugnen och ber matte snällt om att få smaka, det hihihi, ynkliga ljudet är jag som ber!


 

Natti Natt....

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards