Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Aamor & Tina - 4 juni 2011 18:47

Dagen igår var tröttande, värmen, syrran åka bil i 20 mil och allt annat.

Sov till 8.15 då matte vaknade och vi gick ut på en runda när hon var klar med morgonbestyren.

Redan då var det varmt men det luftar lite mer än igår, skönt.

Hemma igen så sov jag vidare och vaknade inte riktigt förrän klockan 13 och då ville jag ut och kolla in om mina kattvänner var ute.

De var tyvärr inte ute men jag kollade och smög överallt!

  

Jag kunde känna doften av någon som gått här innan, säkert Smulan för hon har smugit här förut!

Nu hittade jag inga katter så matte och jag satte oss i skuggan på en kulle för att kolla om vi kunde se nått kul.

  

Även i skuggan var det varmt men efter ett tag gick jag högre upp på backen och där blåste det mer.

  


Matte lagade ugnspannkaka med bacon i och jag fick smaka, det var så gott att jag åt mig mätt.

Gick sen ut en sväng med matte men ville bara ligga i skuggan så matte gick ifrån mig, såg att hon försvann runt en stor buske och då tänkte jag genskjuta henne men hon var inte där så jag vände och där var hon! Blev rädd att hon slukats av busken först.

Nu ska jag vila mig lite till, man kan aldrig vila förmycket och jag älskar vilodagar!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards