Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Aamor & Tina - 5 juni 2011 16:44

Inte bra att vara ledig för matte sover för länge, nä jag bara skojar för det är gott att vara ledig trots att matte sov till 8.40

Okej jag sov vidare sen men det gör ju inget.

Blev en hyfsat lång runda på morgonen, gäller att passa på när det inte är för varmt.


Idag ska ca 300 flygplan vara i vår stad för att ha en flyguppvisning och de ska väl hålla på hela dagen.

Vid middagstid lät det som världens åska drog fram och jag blev allt lite skakis men matte var lugn så då blev jag lugn.

Hon lyfte upp mig i fönsterkarmen så jag skulle få se och då såg jag ett flygplan, matte sa att det hette Jas Gripen men jag tycker det kan heta Dånaren för vad det lät.

Det rullade, flög upp och ner, dök och upp igen och då och då kom det riktiga knallar från det och det höll på rätt länge men jag var inte skakis längre.


Senare gick vi ut, matte tog en solstol med sig och så satte vi oss för att kolla in de olika planan.

  

Några flög solo och några flög flera stycken men roligast var det när mina kompisar kom och kelade med mig!

  

Matte fixade till bilderna eftersom de är barn.

När de sen gick blev jag lite uttråkad så vi gick in efter ett tag igen.

  

Matte tog en kort filmsnutt på några plan, 3 stycken på en gång!


 

Jag kollade efter mina katter men de var inte ute, inte här i alla fall! Kolla nästa gång jag ska ut.



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards