Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Aamor & Tina - 7 juni 2011 17:41

I gårkväll när jag var ute för sista gången så hörde jag ett muller långt borta men brydde mig inte men när vi sen varit inne i 15 minuter kom det där mullrandet närmare och närmare!

Till sist mullrade det inte ens utan det knallade jättehögt och regna gjorde det men jag brydde mig inte ens om det då för jag hade gått och lagt mig.

Matte sa att det var bara åskan som var på besök och sen somnade vi.


Då var det dags igen med att jobba, kunde varit lediga ett par dagar till men så tycker man väl alltid.

Idag har vi ägnat oss åt tiggeriets konst, Affi är fenomenal på att tigga och jag hänger med i bara farten för jag tigger ju aldrig, hihi!

Lite bus har vi orkat med men det har varit väldigt kvavt hela dagen.

När matte kom så släppte hon ut oss på hela gräsmattan och jag hittade en bra björkkvist som jag kunde tugga på men då ville Affi ha den så det blev lite dragkamp. Hon upptäckte att jag var starkast men istället för att ge upp tog hon sin framtass och slog till mig över nosen och då släppte jag taget.

Fula trick kör hon med och matte såg det också så hon delade pinnen så vi fick vars en del men då var det inte skoj längre!

Matte hade köpt en halv grillad kyckling som hon skulle äta när matteföräldrarna åt korv men hon fick bara vingen och lite kött från låret för resten åt jag och syrran, jag mest tror jag! Det var väldigt gott!


Strax innan vi skulle gå hem började det knalla igen och regna så vi gav oss iväg så vi kom hem innan det värsta kom, matte sa att de där vädernissarna sagt att det skulle bli klass 1 varning på åska här hos oss men nu är den borta igen, kommer kanske tillbaka sen.

Fick hälsat på några av katterna, deras matte höll på att kalla in dom men de ville inte gå in fast det regnade.


Nu ska jag vila lite och matte har lovat (ironi) att borsta igenom mig och tofsa om mig! Isch!

  

Gammalt kort när jag hjälpte matte att bädda, fast dessa ska tvättas så jag passade på att möga ner dom lite mer!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards