Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Aamor & Tina - 8 juni 2011 18:15

Ja vad ska man säga, jag älskar kyckling men det är inte bra för min mage eller rättare sagt utgifterna blir konstiga!

Har blivit tvättad i baken säkert 3-4 gånger idag, jag kan väl ta det för jag har inte ont i magen men de tvåbenta får ju jobba desto mer.

Nu är det förhoppningsvis ute och jag slipper fler rumpsköljningar!


Det har varit varmt och kvavt även idag och vi har varit ute i stort sett hela dagen med sömn och bus omvarannat!

Matte och hennes kolleger och de personerna de jobbar med hade varit på utflykt hela dagen, riktiga fisar som inte lät mig följa med.

De hade varit i Lomma och badat (benen i alla fall) och grillat mm och där hade jag också velat vara med och badat för där är så grunt och matte sa att där var massor av hundar som badade.


Hemma nu för ett tag sen men matte hade inte tid att hjälpa mig med datorn för hon skulle tvätta, hänga in tvätt och en massa oviktiga saker (för mig)!

Nu ska jag vila mig lite, kanske äta lite mat senare, vi får se men jag ska i alla fall ut till katterna sen för jag såg bara en när vi gick hem och hon ville inte hälsa!

Matte har redan klagat på min tofs så troligen hamnar jag på trimbordet senare också.

 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards