Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Aamor & Tina - 10 juni 2011 18:26

Träffade en lite Mops-fröken i morse, såg henne på långt håll och la mig ner för att kunna hälsa på henne. Tydligen har jag träffat henne innan när hon bara var runt 10 veckor och min granne passade henne.

Hon ville leka och busa men jag nöjde mig med att hälsa och nosa lite, hon var så söt!

Syrran nosade igenom mig ordentligt när jag kom dit för hon luktade nog att en annan hund snackat med mig och sen tuggade hon lite på mina öron och i brösthåret.

Nästan hela morgonen har vi busat och hållt igång, har en hel del att ta igen från de varma dagarna när vi bara låg, eller rättare sagt jag låg!

Även legat på bordet och fått en massa kel av matteföräldrarna.

  

Gammalbild men jag ligger på bordet men idag hade jag inga vetebullar till huvudkudde!


Matte kom direkt efter jobb och jag satt och väntade på henne, hon fick ett tyggben av mig och så satte jag igång och åt frolic, mycket godare när matte kommer.

Sen måste man ju säga JAAAAAAAA det är fredag idag och två hela härliga dagar hemma!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards