Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Aamor & Tina - 11 juni 2011 19:10

Igår kväll sa jag till matte att jag var världigt nödig och snabbt skulle det gå, hihi, hon är så lättlurad!

Jag anade att mina kattvänner var ute så det var dom jag skulle kolla och de var ute tillsammans med sin matte.

Vi satt nog på bänken i över en timme och snackade, ja mest min matte och deras matte för jag kollade in katterna. Det var Peggy, Melle och Igor som var där.


Väckt matte klockan 03 i natt men visst inte riktigt varför så jag somnade om igen och sen sov vi enda till 8.30

Morgonrundan tog vi strax efter matte var klar med sitt och vi träffade på Alice, oj vad hon växt och hon är till och med högre än mig nu. Busig som attan så att jag fick sätta henne på plats ett par gånger men det struntade hon i.


En vän till mig har vandrat till hundhimlen tyvärr men hon blev dålig sa hennes matte. Hoppas du har det bra nu.


Vi gick till matteföräldrarna för de skulle bjuda på Pingst middag och matte skulle bada, hihi, Affi!

Vi busade som två galningar innan syrran blev badad och efter badet gjorde matte vid henne ute på trädäcket för där var varmt och vinden blev en fön.

Hon blev så grann men hon fixade själv till tofsen rätt fort efteråt så hon såg ut som vanligt.

Mer bus blev det sen, vi jagade varandra och matte busade med oss.

Jag gillar inte när Affi busar för "hårt" med min matte så då skyddar jag matte och när jag busar "hårt" med matte så skyddar Affi henne.

Tänk vilket skydd hon har i oss, 2 jättestora farliga hundar, hahaha!


Nu tänker jag vila en lång stund för jag är helt slut, ute hela dagen med en massa bus och som avslutning satt vi på bänken utanför, matte läst i en bok och jag spanade men inget skoj kom förbi!

 




Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards