Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Aamor & Tina - 12 juni 2011 17:54

Vaknade redan 7.15 och vid 8 gick vi ut på en lång morgonrunda eftersom det inte var så varmt då.

Vi mötte inte en enda hund, katt eller tvåbening som ville prata med mig!

Stax efter 9 var vi hemma igen och då fick jag fixat frissan och vilat lite till.

Senare gick vi till syrran för matte skulle kolla på deras tråslösa telefon som ringde men det hördes inget när man pratade i den men matte fick inte rätt på den, troligen är det för den hade fått kaffe på sig!


Busade med matte när vi gick dit!

  

Vill du nått? Kom och hämta mig om du vill ha mig med, haha och det gjorde hon för jag rörde mig inte ur fläcken, skönt i skuggan.

Efter en stund var det dags med bus igen och jag la mig men där var ingen skugga så det var inte lika skönt!

  

När vi långt om länge, hihi kom fram till syrran satt hon i fönstret och väntade på mig och strax efter gick de tvåbenta ut på trädäcket och satte sig och matte släppt ut oss på hela gräsmattan och som vi busade!

Hon är så tuff min syrra men jag fick henne på fall!

  

Kolla själv, där ligger hon på rygg och sprallar med benen!


Mer bus och det är jag som försöker få igång Affi med att skälla på henne!


Paus är aldrig helt fel och vi vill gärna vara där utsikten är bäst, alltså på bordet men kolla själv så bra vi ser därifrån!

  


Matte hämtade en badbalja ifall vi ville svalka av oss lite men syrran tror att det är nått annat!

  

Snacka om att hon tror att hon har en stor vattenskål! 


Vi fick besök innen hos oss, mattefar stod och pratade med Linus husse och då ville vi tre hälsa på varandra men det är svårt med en häck mellan så Linus kom in till oss. Han är en Pudelhane på 13 år och vi älskar honom men mest Affi!

  


Hemma nu och jag har ätit så nu ska jag inta slappestilen!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards