Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Aamor & Tina - 13 juni 2011 19:09

Den där dumma klockan matte har ringde i morse igen, helgen går så fort - alldeles för fort och sen är det måndag igen! Sen är det ingen kort vecka heller, gillar när det är extra helgdagar som det varit nu. Blir ju en dag extra till Midsommar.


Syrran och jag har tagit det rätt så lugnt i dag för vi busade rätt bra i helgen men lite bus och lek har vi så klart gjort.

Vi har varit ute mycket för vädret har varit varmt.


Matte jobbade länge idag så jag fick vänta länge på henne, kändes länge i alla fall.

Hon berättade att nu var det klart med den nya lokalen (huset) till den grupp hon jobbar i och de var alla glada över det. Kul!

Hemma satt låg jag och spanade efter mina katter men de var inte ute.

Matte bjöd på mat men jag ville inte ha den så hon tog bort det igen, blir nog erbjuden det senare igen.

Nu ska jag inta min kudde för lite slappande.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards