Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Aamor & Tina - 17 juni 2011 18:59

Igår kväll började det regna precis när vi varit ute, vilken tur. Det kom sammanlagt 11 mm under natten och en enda blixt men nån knall hörde vi inte fast vi var vakna.


Äntligen är det fredag och vi är lediga i två dagar.

Dagen hos syrran har varit rätt så lugn med massor av kel och sömn.

Ett tag blev mattemor av med mig, hon var i köket och mattefar och Affi var i uterummet. Mattemor kallade och jag hörde henne men jag låg på mitt hemliga ställe.

När Affi hörde mattemor kalla på mig så ville hon ner från stolen hon låg på och rätt som det var hämtade hon mig och tog tag i mitt öra och guidade ut mig till mattemor!

Man får inte ens sova i fred!


Matte kom direkt efter jobbet så jag slapp vänta för länge på henne och vid 17-tiden gick vi hem.

Låg och tittade efter mina kattvänner men inga syntes till.

Beror nog på att det regnat till och från hela dagen.

Har ätit min mat, fått mitt gottis och vilat en stund men ska strax sova lite till innan det är dags att ta sista rundan.

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards