Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Aamor & Tina - 22 juni 2011 20:28

Var något så otroligt trött i morse, orkade knappt gå iväg men när jag sen kom ut så vaknade jag till!

Syrran och jag fick en av mattefars söndriga strumpa, egentligen fick vi vars en men så klart ville vi ha samma så det blev dragkamp.

Jag försökte hålla emot men syrran backade och jag fick allt hänga med och turen gick ut från köket, ut i hallen, förbi två rum, in i det tredje, igenom det och ut i uterummet, genom hela det och ut på trädäcket och där släppte hon strumpan men då var jag trött så det var inte kul längre. Kan inte förstå hur Affi kan vara så stark, jag väger ju betydligt mer än vad hon gör fast redan som en 7 veckors bebis drog hon runt på de vuxna hundarna när de var och tittade på oss, ja det är bara att hänga med.


Jag är helt slut nu för matte och jag har varit på middag hos tjejerna, alltså hennes kolleger och vad kära och goa de är.

Vi var på kollonin hos den ena och där var så mysigt och vi hade tur med vädret för de hade sagt att det skulle regna men först när vi körde därifrån började det. De håller nämligen på att bygga sin stuga så vi kunde inte gå in där utan satt ute.

  

Jag satt med vid bordet ett litet tag och fick smaka en halv bulle med smör och ost på, super gott! Det andra ville jag inte ha men matte sa att det var super gott.

Jag saknade mannen till kollegan för jag kunde allt lukta att hans doft fanns där, speciellt på kassarna hemifrån dom!

Tack för en trevlig kväll tjejer!


Nu ska jag bara sova och så är det sista morgonen denna vecka i morgon och sen tre härliga dagar ledigt!


Natti Natt!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards