Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Aamor & Tina - 3 juli 2011 14:00

Klockan 03 vaknade jag att det trycket på så jag gjorde ett försök att väcka min hårt sovande matte och lyckades faktiskt.

Hon fattade genast vad som var på gång och fick på sig kläderna i en flygande fart och så gick vi ut, det var bråttom, riktigt bråttom för jag hann inte mer än precis ut innan det kom.

När jag var klar så fick jag syn på mina kattkompisar och tyckte att vi kunde stanna ute ett tag med dom men matte gillade inte min idé alls!

In igen och sen somnade vi igen, skönt!


Sov enda till 8.30 och jag hade inte bråttom att gå ut så först 10.30 gick vi ut och då tog vi en sväng bort till syrran.

Kvavt och varmt ute så det var inte nåot bus alls för det orkade vi inte.

  

Här sitter jag i uterummet och funderar på om jag ska gå ut på trädäcket eller stanna inne - blev att jag gick ut för det gjorde matte med!

Affi ville vara med när de fikade men helst skulle hon vilja vara uppe på bordet!

  

"Når ju knappt upp och kan inte se vad som finns på bordet" säger Affi.

Ett ställe som det svalkar lite är mellan garaget och huset, speciellt om det blåser lite så där brukar vi ligga och spana!

  

Vi gick hem igen strax efter 12.30

Matte gick då ut på balkongen och la sig för att läsa lite men jag ville inte vara där så jag låg och kallade på henne här inne istället och först efter 1 timme hörde hon mig och kom in!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards