Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Aamor & Tina - 5 juli 2011 20:14

Igår kväll när jag var ute på min sista runda hamnade jag i rena himmelriket!

Många av mina katter var ute och katternas matte satt och snackade med min matte så de höll sig nära hela tiden. Kan en kväll sluta bättre?


I morse när jag kom till matteföräldrarna så ville jag upp i sängen och hälsa på mattemor, kanske inte världens bästa idé för jag var blöt om tassarna och lite grusig, hihi!

Jag hälsade på mattemor och sen gick jag runt i mattefars säng och rullade runt, han fick bädda rent efter mig för han ville inte ha kroppspealing i kväll för där blev ganska så grusigt!


Syrran och jag hittade på nått som ingen mer än vi vet, vi kutade in i ett annat rum och när vi sen kom ut så var våra tofsar nästan helt utdragna, de frågade vad vi gjort men vi sa inget, kul hade vi i alla fall!

Annars har vi hållt oss ganska lugna under dagen, varit ute mycket för vädret har varit varmt även om molnen kommit då och då.


Nu har jag precis blivit kammad och efteråt så fick jag lite "du är duktig Aamor - godis" och sen hämtade jag ett tuggben och råkade låta lite och då var matte snabb med kameran!

Nu ska jag gå ut och kolla in om mina vänner även är ute i kväll!


Natti Natt....


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards